Monday, March 10, 2008

hanya kerana sekeping ikan dlm plastik

Farah was giving away some 'jajan' from pangkor.
I was trying too hard to tear the package,as i couldnt use my teeth as the tools to tear off the plastic.My dad always said that my teeth is 'artificial teeth'..tiada kegunaan..haha.
Then i used my beloved orange shaker pencil to make a small hole so that i can expand it.suddenly..'crackkkk'..pensel itu telah patah :(
saye menjadi emosional hari ini kerana mechnical pencil orange yg dijaga selama 5 tahun telah patah begitu sahaja hanya kerana sebungkus kecil ikan satay..
im the type who will use my stuff forever,eventho dah kusam2..sebab saye suka dan selesa dgn barang2 saye..but most of my fav stuff seems like wanna leave me..




all these were my 'must-have-everyday' things.semua barang di atas telah tiada kecuali cincin itu

Luckily today fini bring 'setuperware' macaroni goreng for me..sedap n pedas,thanx fini!hehe..

im not in the mood to blog lately..still tired with last project(kot??).The story bout the 7 sekawan at bangi had been written by Shera and Thirah perfectly!
I was tagged by Thirah,but later ok dear..

6 comments:

  1. Hana! ok, share hadiah yuyu ek.. mintak cik mizah carikan..eehhehhe..

    ko mmg terror sketch2 ni..weh, sony erricson tu yang merah ms kat UTM tu ke?? hehhhhehe..kalo ye, tahan lm betul..

    :)

    ReplyDelete
  2. thirah> a ah,yg merah tu..tapi dah rosak last year..sedih btol..aku ade nk sketch pasal gath 7 sohabat tu..later upload k!!hihi

    ReplyDelete
  3. hana!! wow..love the sketches...original.so YOU! sgt faham, aku pun byk benda defect lately.so sad
    (izura)

    ReplyDelete
  4. tapi ikan dalam plastik tu memang menggiurkan ... aku faham! ~_~ so amacam yuyu kahwin, dah konfirm ke nih?

    ReplyDelete
  5. izura>rindu sama kamu..aku ingat tak ingat kat aku..huhu..jom pegi yuyu kawen

    pzah>yup,we're going to JB to yuyu's wedding,c u there okeh..

    ReplyDelete

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...