Wednesday, June 4, 2008

kene tagged..




note:mood hari ni ialah damn f**kin sad,jam tgn ilang..:(

5 hadiah yang saya mahu dan kenapa nak 5 hadiah tersebut.

1. travel package to japan(7 hari 7 malam okeh)-because im so obsess with japan!
2. new wrist Swatch watch~mine baru je ilang tadi..left in toilet..:(
3. a candle light dinner with faizal tahir-wink*wink*
4. incanto dream perfume by ferragamo-the smell that melt my heart
5. miki moto jewelleries-err women juz love it aight..

Sape tag saya? yanadey

5 impressi mengenai beliau.

1. kurus bangat persis supermodel..wahahaha
2. banyak ckp
3. sangat sempoi and selamba
4. slalu ternampak dia nangis di dorm (so saya rasa dia cembeng la gak)haha
5. rasanya sekarang dia sudah menjadi wanita yang sopan sedikit berbanding zaman skolah..

Perkara paling memberkas dia pernah lakukan

1. sepupu megawati
2. budak emerald yang tersisih(form 3)..kahkah
3. pernah bermulut laser dgn saya (tapi tak ingat ah ape die)
4. ada satu baju kurungnye yang mempunyai banyak manik2(sampai skang saya ingat lagi..nape ntah)
5. gaduh2 ngan budak form 2..ekeke..

Most loved invention.
1. art drawing
2. art performing
4. art sketching
5. all about artsssssssssss

What I despise so much

1. girls conflict *mmg la pempuan ni complicated*~lala
2. scandal
3. bill clinton and sekutu2nye..
4. politicians di malaysia..plis laa
5. One who likes to judge or make own assumption about me without knowing the real truth~sama dgn yanadey

5 orang yg kena tag.

1. pzah
2. aliza
3. trex
4. anais
5. shawn sharif

~oo ye,saya kene tagged dgn t-rex gak dulu,tapi tak buat lagi laa..haha..sori..nanti la yek..kehkeh..

2 comments:

  1. haha hana..aku penah nangis ker?
    aku pon x ingat laaa. naper aku nangis huh? bukan ko yg slalu nangis ker?

    haha aku tersisih time form 3..heee best ape dok kat merak...

    haaa aku mulut laser ngan ko? sorry..eh.

    ReplyDelete
  2. yana>kite semua pernah nagis kan..haha,tipulah kalau tak pernah :p
    mulut laser tu biasa la kan..time budak2,aku tak amek hati la..mcm lawak la plak..haha

    ReplyDelete

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...