Tuesday, May 27, 2008

perasaan saya





apekah perasaan saye hari ini..ermm..hihi..first thing first im really grateful kerana Allah masih memberi nyawa kepada saya and secara tak langsungnye saya masuh boleh memohon ampun daripada-Nya dan juga mendoakan kesejahteraan kepada family saya :)

secondly,rasa terharu sebab masih ade sahabat yang masih mengingati and wish sempena Hari tua saya..huhu.Every year, bday card yang saye terima semakin berkurangan.it's ok..sebab saya faham sekarang kite semua di level yang masing2 busy dgn hal sendiri plus there's sms,ym and friendster to be the medium to give wishes.Whatever it is, the thought of me is the most important kan?saya pun tak expect masih ramai yang sudi wish..hehe.terharunye saye..

yang wish 'secara live' :khairi,teddy,awin,chap, baiti, fini, sutha, hare, budak2 class ACCP, kak ira,mama,abah
wish tru ym & friendster :zughai, anais, atuq, adik bongsu saya, aliza, noor, eis,budak nakal 2 org(my nieces)

Thanx A Lotss korang semua....sayang korang..kehkeh...
ucapan saya untuk diri sendiri:walaupun umur meningkat,tapi masih kelihatan muda..ahaha..

3 comments:

  1. hanaku~~~ pagi2 i've tried to sms u...yg no 012 tu dh x pakai ke?if so, send me ur new no ok...nway princess, may u cherish wonderful moments, full of joy n laughter, fun n frenz, wishing u alwiz be blessed in health n wealth, hav a great grand silver jubilee 25th besday!

    ReplyDelete
  2. aliza>a ah la aliza,dah tuka nombor..nanti aku bagi ek..tq for the bday wish :) (takut plak dgn grand silver jubilee 25th!haha)

    ReplyDelete
  3. hana happy birthday!!!!sorry la lambat...
    hope all ur wishes come true..muax

    ReplyDelete

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...